Cump─âr─âturi

Restituiri

Produsele primite nu sunt pe gustul t─âu, sunt defecte sau nu sunt ├«n regul─â? Pur ╚Öi simplu returneaz─â-le sau f─â o reclama╚Ťie. Trebuie doar s─â urmezi pa╚Öii de mai jos:

Procedura de reclama╚Ťie

  1. Ai obliga╚Ťia ca produsul pe care ├«l trimi╚Ťi spre reclama╚Ťie s─â fie curat ╚Öi igienizat.
  2. Te rug─âm s─â ├«mpachetezi atent produsul trimis spre reclama╚Ťie, astfel ├«nc├ót acesta s─â nu se deterioreze ├«n timpul transportului. Este indicat─â folosirea unei cutii (nu neap─ârat cutia original─â). Te rug─âm s─â adaugi ╚Öi o copie a facturii ╚Öi formularul de reclama╚Ťie completat, care poate fi desc─ârcat aici:

    Formular de reclama╚Ťie

  3. Trimite╚Ťi returul gratuit prin Packeta - cod raport 94292445 G─âsi╚Ťi cel mai apropiat punct de ridicare la www.packeta.ro/puncte-pick-up/. Asigura╚Ťi-v─â c─â alege╚Ťi un punct pick-up unde se pot face retururi. ATEN╚ÜIE - nu Easybox! Pentru a v─â asigura c─â pute╚Ťi face retur la punctul ales este necesar s─â ap─âsa╚Ťi Detaliu ├«n cadrul fiec─ârei filiale pentru a verifica dac─â acest punct are disponibil criteriul "Acest Punct Pick-up accepta retur". Primi╚Ťi un bon inapoi dupa ce l─âsati coletul la Packeta. Dac─â alege╚Ťi un alt curier (Fan Curier,Cargus) ├«n acest caz transportul este suportat de dvs., lipi╚Ťi stickerul cu adresa primit─â in colet pe cutia mare ╚Öi folosi╚Ťi adresa
    Frogman - 26534C
    Strada Ogorului 3G
    Fan Courier
    410554 Oradea, Bihor
    România
    Notificare important─â
    • V─â rug─âm s─â alege╚Ťi un punct de pick-up care are specificat detaliul "Acest Punct Pick-up accepta retur".
    • RETURUL POATE DURA ├ÄNTRE 7 ╚śI 14 ZILE p├ón─â primi╚Ťi notificare pe email.
  4. Odat─â ce produsele reclamate sunt primite la depozit, ├«ncepe perioada de reclama╚Ťie de 30 de zile (poate fi prelungit─â, dup─â un acord ├«n prealabil). Vei fi infomat despre toate actualiz─ârile importante prin e-mail sau telefon.

Politica de reclama╚Ťie

  1. Produsul trebuie returnat f─âr─â ├«nt├órziere, imediat dup─â ce defectul a fost descoperit. Purtarea ulterioar─â a produsului poate duce la deteriorare, fapt ce ne poate determin─â s─â refuz─âm reclama╚Ťia.
  2. Perioada de garan╚Ťie pentru toate produsele este de 24 luni de la data livr─ârii.
  3. Perioada de garan╚Ťie nu trebuie confundat─â cu perioada de durabilitate. Durabilitatea se refer─â la capacitatea produsului de a suporta uzura ╚Öi a rezista la deteriorare atunci c├ónd produsul este utilizat ╚Öi ├«ngrijit ├«n mod corespunz─âtor scopului, propriet─â╚Ťilor ╚Öi frecven╚Ťei de purtare a acestuia.
  4. Dac─â dvs. (cump─âr─âtorul) primi┼úi un produs care nu corespunde descrierii de pe pagina web ┼či/sau care are defect(e), trebuie s─â ne informa┼úi imediat (├«n termen de 5 zile dup─â primirea produsului), pe noi, furnizorul, prin telefon sau email.
  5. Dac─â la produsul achizi┼úionat apare un defect, cump─âr─âtorul are dreptul s─â depun─â o reclama╚Ťie c─âtre furnizor.
  6. Prin defect se ├«n╚Ťelege o modificare a caracteristicilor produsului cauzat─â de utilizarea materialelor nepotrivite sau de calitate proast─â, nerespectarea tehnologiei de produc╚Ťie sau solu╚Ťie neadecvata de design.
  7. Nu se consider─â un defect schimbarea propriet─â╚Ťilor produsului ├«n perioada de garan╚Ťie care rezult─â din uzur─â, purtare anormal─â, ├«ngrijire necorespunz─âtoare sau lips─â, schimb─âri naturale ale materialului, deteriorare de c─âtre cump─âr─âtor sau o parte ter╚Ť─â, ╚Öi/sau orice alt─â interven╚Ťie necorespunz─âtoare.
  8. Ca reclama╚Ťia s─â fie ├«ntocmit─â ├«n mod corespunz─âtor, produsul trebuie returnat ├«n ├«ntregime ╚Öi totodat─â s─â corespund─â principiilor generale de igien─â. Cump─âr─âtorul este obligat s─â returneze produsul curat ╚Öi f─âr─â nici un defect care ┼úine de igien─â. Compania Queens s.r.o care administreaz─â site-ul www.queens.ro/ro este ├«ndrept─â┼úit─â s─â nu accepte reclama┼úii pentru produsele care nu corespund principiilor generale de igien─â (├«n conformitate cu legisla╚Ťia Republicii Cehe privind prevenirea bolilor contagioase).
  9. Reclama╚Ťia dumneavoastr─â, inclusiv repararea defectului, va fi procesat─â ├«n termen de 30 zile, dup─â ce a fost ├«ntocmit─â ┼či expediat─â c─âtre noi ├«n mod corespunz─âtor. ├Än unele cazuri justificate, reprezentatul nostru autorizat v─â poate contacta pentru a prelungi aceast─â perioad─â.
  10. Cump─âr─âtorul trebuie sa trimit─â formularul de reclama╚Ťie completat ├«mpreun─â cu produsul ╚Öi copia facturii la urm─âtoarea adres─â:
    Frogman - 26534C
    Strada Ogorului 3G
    Fan Courier
    410554 Oradea, Bihor
    România
  11. cump─âr─âturi.revendicare.termeni.termen11

Ai întrebări?

Suntem aici pentru tine.