FAQ

M─ârimea mea nu mai e disponibil─â, ce pot s─â fac?
Modelele clasice, cum ar fi Vans Old Skool sau Nike Air Force 1 ├«n alb / negru, revin periodic pe shop. Nu putem spune data cu exactitate, pute╚Ťi selecta pe site op╚Ťiunea Anun╚Ť─â-m─â c├ónd e ├«n stoc pentru a fi notificat ├«n caz c─â apare. Referitor la alte modele ╚Öi colec╚Ťii limitate, cum ar fi Consortium sau colabor─ârile Vans, acestea nu revin.
Când primesc comanda?
├Än╚Ťelegem, ╚Öi noi ne-am dori s─â ne primim sneaker╚Öii c├ót mai repede posibil. Imediat ce comanda p─âr─âse╚Öte depozitul nostru, vei fi notificat pe mail, iar livrarea dureaz─â 3-6 zile lucr─âtoare.
Cum anulez o comand─â?
Dac─â sunte╚Ťi un client ├«nregistrat, merge╚Ťi la profilul dvs. ╚Öi selecta╚Ťi comanda pe care dori╚Ťi s─â o anula╚Ťi. Face╚Ťi clic pe butonul din col╚Ťul din dreapta jos. De asemenea, pute╚Ťi elimina doar un singur produs din comanda dvs. ├Än cazul ├«n care comanda a fost pl─âtit─â, ve╚Ťi fi rambursat corespunz─âtor. Din p─âcate, dac─â a╚Ťi plasat comanda f─âr─â cont, trebuie s─â contacta╚Ťi echipa noastr─â de asisten╚Ť─â pentru clien╚Ťi pentru a v─â ajuta.
Ave╚Ťi livrare gratuit─â?
Dac─â comanda ta este de minim 600 lei, transportul e din partea noastr─â. ╚śi nu uita s─â adaugi ╚Öi un Crep Protect pentru noii t─âi sneaker╚Öi!
Unde g─âsesc num─ârul de urm─ârire al coletului?
Vei primi numărul de urmărire pe e-mail odată ce comanda a fost expediată de la depozit, și prin SMS odată ce a fost preluat de către firma de curierat. Dacă ai probleme cu găsirea sau folosirea numărului de urmărire, contactează-ne.
Comanda mea nu a fost livrată încă, ce fac?
Dac─â comanda ta trebuia s─â fie deja livrat─â ╚Öi nu a fost, te rug─âm s─â ne contactezi c├ót mai repede. Este posibil ca pachetul s─â fie pierdut ├«n tranzit. ├Än acest caz, vom contacta firma de curierat ╚Öi vom ├«ncerca s─â afl─âm ce s-a ├«nt├ómplat mai exact. Dac─â este pierdut, ├«╚Ťi vom trimite o nou─â comand─â (├«n func╚Ťie de disponibilitatea produsului).
Pot schimba modalitatea de plat─â dac─â am plasat deja comanda?
Dacă ai întâmpinat probleme cu plata comenzii sau dorești să schimbi modalitatea de plată, contactează-ne și vom încerca să rezolvăm în cel mai convenabil mod posibil.
├Än descriere este men╚Ťionat c─â m─ârimile corespound cu dimensiunile pentru b─ârba╚Ťi. Pot comanda perechea respectiv─â dac─â sunt femeie?
Pentru femei sau pentru b─ârba╚Ťi? Totul ╚Ťine de gustul fiec─âruia. Singurul aspect de care trebuie s─â ╚Ťii cont este tabelul de m─ârimi, deci caut─â doar m─ârimea ta ├«n lista afi╚Öat─â l├óng─â produs sau ├«n tabelul de m─ârimi. Dac─â nu e╚Öti sigur, contacteaz─â-ne.
Ce tabel de m─ârimi se folose╚Öte pentru ├«nc─âl╚Ť─âmintea pentru copii?
Tabelul de mărimi pentru fiecare siluetă ar trebui să fie în descrierea produsului. Modelele GS pentru copii corespund cu tabelul de mărimi pentru femei, dar acest lucru este specificat întotdeauna în denumirea produsului. Dacă nu ești sigur de mărime, te rugăm să ne contactezi și cu mare drag te vom ajuta.
De ce nu pot să îmi văd comanda în contul nou creat?
Dacă ai plasat comanda înaintea creării contului sau fără să fi fost înregistrat, comanda respectivă nu va apărea în cont. Nu putem adăuga comanda în cont, dar vei primi toate detaliile despre comandă pe e-mail.
Cum pot comanda produse de pe site?
Dacă ai ales deja produsul și mărimea dorită, pur și simplu adaugă produsul în coșul de cumpărături și urmărește butonul verde care te va ghida prin procesul de plasare al comenzii.
Pot comanda fără a fi înregistrat?
├Änregistrarea nu este obligatorie ╚Öi vei primi toate informa╚Ťiile despre comanda ta prin e-mail. Dac─â ai creat un cont, toate comenzile plasate vor ap─ârea ├«n cont ╚Öi ├«╚Ťi va fi mai clar, iar de asemenea te po╚Ťi bucura de toate beneficiile Footshop Club.
Nu îmi pot accesa contul, de ce?
Posibil c─â nu ai creat ├«nc─â un cont. ├Äncearc─â s─â creezi un cont ╚Öi dac─â apare o eroare, ├«nseamn─â c─â ai cont deja ╚Öi problema este la parol─â. Apas─â pe butonul ÔÇŁAm uita parolaÔÇŁ din col╚Ťul din dreapta sus de pe site (l├óng─â simbolul contului), ╚Öi urmeaz─â pa╚Öii.
Am primit un produs cu defect, cum procedez?
Ne cerem scuze! Asta nu ar trebui s─â se ├«nt├ómple, ╚Öi bine├«n╚Ťeles, te vom ajuta s─â rezolv─âm situa╚Ťia. Te rug─âm s─â contactezi departamentul de Suport Clien╚Ťi.
Cât durează restituirea banilor dacă returnez un produs?
├Äntreg procesul de retur dureaz─â 14 zile lucr─âtoare. De ├«ndat─â ce primim bunurile la depozitul nostru, ├«╚Ťi vom trimite o confirmare prin e-mail ╚Öi vom returna banii ├«n aproximativ cinci zile lucr─âtoare. Vom ├«ncerca, desigur, s─â ramburs─âm suma ├«n cel mai scurt timp posibil.