
În termen de 30 zile
Produsul pe care l-ați comandat nu vi se potrivește sau pur și simplu nu sunteți foarte mulțumit de el? Nu ezitați să il trimiteți înapoi.
Puteți returna produsul nepurtat și curat în ambalajul original în termen de 30 zile de la preluarea comenzii. Veți fi rambursat pentru toate produsele pe care le returnați.
Schimburile nu sunt posibile.Dacă sunteți interesat de o altă mărime sau de alte produse, este necesar să creați o nouă comandă.
PROCEDURA DE RETUR:
- Dacă ați plătit prin ramburs, vă rugăm să completați IBAN-ul dumneavoastră în căsuța de pe formularul de retur pe care l-ți primit împreună cu produsele.
- Vă rugăm să puneți în cutie formularul de retur și produsele nepurtate, inclusiv etichetele și ambalajul original.
- Împachetați produsele într-o cutie, sau alt material de ambalare, astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului. Vă rugăm să nu puneți bandă adezivă direct pe cutia de pantofi, deoarece aceasta va devaloriza produsul.
- Trimiteți bunurile ambalate la punctul nostru de colectare pentru retururi din România:
Frogman - 26534C, Strada Ogorului 3G, Fan Courier, 410554, Oradea, Bihor
Vă rugăm să rețineți că sunteți responsabil de costurile de transport pentru retur.
Pachetul va fi trimis de la punctul de colectare (Oradea) la depozitul nostru din Republica Cehă. Prelucrarea returului se prelungește din acesta cauza, intre 7-14 zile in mod normal pana ajunge la noi.
Avem la dispoziție 14 zile de la primirea pachetului la depozitul nostru din Cehia pentru a vă rambursa banii.
Ce trebuie să știți despre retururile noastre:
- Vă rugăm să vă asigurați că returnați un produs care nu este purtat, nespălat, curat și în ambalajul său original. Doar așa putem face pe altcineva fericit. Vă rugăm să rețineți că returnarea produselor murdare sau deteriorate ar putea duce la o rambursare mai mică sau refuzarea returului.
- Vă rugăm să nu trimiteți coletul în regim COD (ramburs) sau la puncte de pick-up.
- Vă recomandăm să expediați comanda cu urmărire și asigurar.